Data e postimit: 2013-03-10 13:15:12
Lexime: 10668
8 marsi
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: 8 marsi dita e nenes
Autori: Finesa kqiku
Shkolla: Shkola Fillore Nazim Hikmet
Klasa: 5/1
Qyteti: Gjilan
E-mail: nessa_winx@hotmail.com


8 Mars.
Nje dite qe mbart respekt,dashuri te pafund,per ato qe na dhane jete nga jeta e tyre.Per ato qe naten e bene dite dhe na mekuan me qumesht nga gjiri i tyre.
Per ato qe gjenden prane sado larg qe te jemi ,sa here zemrat tona deshperohen,sa here shpirtrat tane renkojne.
Per ate krijese te Zotit,mbushur me kaq dashuri,me kaq miresi.Ndaj sot ne kete dite te shenuar po mbeshtes koken dhe mendimet e mija ne prehrin e nenes sime,ne prehrin e nenave tuaja,ne ate preher ku loti thahet si me magji,dhe brengat dhe trishtimet largohen.
Aty ku paste diell,drite,paqe,lumturi,qofshin ngahera NENAT tona.

Gezuar festen e 8 Marsit per te gjitha NENAT e botes,per ato me te dhemshurat,me te mirat, me te shtrenjtat.

Dera e urimeve eshte e hapur ,se ne shpirtin e nje NENE nuk ka nevoje te trokasesh.

Vepra te ngjashme
Autori: blerim mani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dita e nenes
nje dite qe mbart respekt,dashuri te pafund,per ato qe na dhane jete nga jeta e tyre.per ato qe naten e bene dite dhe na ushqyen me qumesht nga gjiri i tyre.per ato qe gjenden prane sado larg qe te jemi,sa here shpirtrat tane renkojne.per ate krijese te z...
Autori: albin musliu · Lloji: Poezi dashurie · Tema: 8 marsi
Nje dite qe mabart respekt,dasuri nadaj nenave tona te dashura,qe mundohen per ne, na kan shkolluar ne qe per te ardhmen ton te kemi nje dituri te mjaftueshme. nenat e kan vetem nje dit ,kjo dit qe po festohet sot dita e 8 marsit.Kjo dit festohet prej hap...
Autori: Daniela Mirakaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria per nenen
Përmend fjalën nene dhe ke përmendur kuptimin e jetës, ardhshmërisë, gjithësisë ! Ulu pranë saj dhe ndjen afërsinë që askund s, do e ndjesh në jete. Preke lotin e saj dhe shpirti i një gjakatori zbutet. Ka rrenqethje ai lot, ka bukuri, mbart...
Autori: Brinilda Nilda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENA
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare... Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cilat na dhane jete nga jeta e tyre,ato te cilat jane si lule pra...
Autori: Selena · Lloji: Tregim · Tema: 8 Marsi
8 Marsi eshte njera nder ditet me te bukura per nenat tona.Per 8 Mars nenes secili femij i dhuron lule apo ndonje dhurat tjeter. Nenes duhet tja themi fjalet me te embla.Ajo gjithmon do te jet nena jonn.Te dua nen ta uroj nga zemra tet Marsin Urimee per ...
Autori: Indrit Nika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dicka per nenen
Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cilat na dhane jete nga jeta e tyre,ato te cilat jane si lule pranvere qe me aromen e tyre te bejne te ndihesh si ne parajse,qe nje perqafim i tyre na largojne...
Autori: Elvira · Lloji: Hartim · Tema: Nena
nena eshte njeriu me i vecant te cilin ne kemi prandaj sot mora lapsin dhe po shkruaj disa reshta per ta shprehur dashurin ndaj nenes. Nena eshte engjulli mbrojte eshte ajo cenje e vecant ce asnjher ste haron. Jeton ne kete bot por mendja she zemra e saj ...
Autori: zamira elezi · Lloji: Analize letrare · Tema: 8 marsi
8 marsi dite e bekuar, dita e nenave te bukuara qe na rriten me mund.Ne femijet kemi rastin tu shprehim dashurine ,tu themi cfare mendojme per to,tu themi sa shum i duam nenat tona te dashura ja uroj nenes time kete dite te bekuar i uroj mbaresi ne jete ...
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: Nena
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nje f...
Autori: Vjollca Krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: Fjal e dashur, fjala nene
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nj...
Autori: Elisa Qerimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e neses
8 Marsi eshte dita e nenes me kete dit nenat jan shum te lumtura kjo dit eshte dita me e veqant e nenave gjdo nene ka nje urimë nje dhurat te flasesh per nenen eshte pak sepse nena meriton me shum meriton me shum dashuri dhe me shkum respektim sepse nen...
Autori: Korina · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Nena eshte njeriu me I shtrenjte ne kte bote. Ajo eshte njeriu qe sa her Humbet te dergon ne rrugen e duhur. Nena eshte ajo qe te mban ne krah qe ne minutat e para te jetes tende, ajo qe te do te miren gjithmone, ajo qe te keshillon pa bertitur, dhe ...
Autori: rediola · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
Nje portret nenes desha ti dhuroj, por se di mire c'duhet te vizatoj? Bojat nuk ngjyrosin,pena nuk leviz fleta e bardhe s'eshte bere fare pis... Pas pak pena dicka vizatoi dy sy s'i diamante ja ku filloi, Me pas floket si ujevare edhe vetul...
Autori: Evi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: ese per nenen
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj..." Nene!Nje emer i pashuar.Njeriu me i dashur.Ajo qe fal jete,se eshte vete jeta,qe dhuron paqe e dashuri e qe nuk kerkon asnjehere,asgje ne kembim.Gojem...




Komentet e fundit!

Emri: monika shala
Email: monika.ss.shala@hotmail.com
Komenti: Kometi im. Shum bukur

Emri: monika shala
Email: monika.ss.shala@hotmail.com
Komenti: Kometi im. Shum bukur

Emri: fitore5H
Email: fitore_berisha@live.com
Komenti: ahum mir

Emri: ardit maloku
Email: ardit_ss_14@hotmail.com
Komenti: Tematiken ekish tfort po mfalni qe pjav them por skishi dit me shpreh kshtuqe spom pelqen puna juaj :@ qaoo.

Emri: madona
Email: madona10@live.com
Komenti: bukur

Emri: omer
Email: omer.tdh@hotmail.com
Komenti: pak te shkurta po TE mira qenkan

Emri: fiona
Email: fiona@hotmail.com
Komenti: shum mir teper



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com